التخطي إلى المحتوى
أحمد سامي يعلق على انتقافأنه إلى بيراميدز

عبر أحمد سامي لاعب بيراميدز المنضم للفريق الأول عصريًا عن سعادته بإتمام العملية تجارية، مضمونًا على أنه يتمنى في أن يكون إضافة قوية.
و كان قد بيراميدز قد أعلن عن أوقع عمليات تجارية الفريق بضم أحمد سامي من نادي مصر المقاصة رسميًا لتدعيم صفوفه في الموسم المقبل.
وقال أحمد سامي عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “الفيسبوك”: “الحمد لفأنه رب الدولين، تم التعاقد مع نادي بيراميدز لفترة ٤ سنين وإن شاء الفأنه تبقى خطوة كويسة وخير وأعوض اللي فات مني وأكون إضافة للنادي وأقدر أحقق معهم جميع الأشياء ممكن تقصيه ويكون ليا دور معاهم مهم”.
طالع أيضا.. بالمستندات | مصر المقاصة يجابه شبح الجزاءات بداع أحمد سامي
وتابع: “وطبعًا عاوز أإمتنان كل الناس اللي وقفت معايا و كان قدوا سند ليا وضهر ليا ودائما كانوا طاقة إيجابية في كل الأوقات العسيرة اللي الواحد مر بيها وهما أهلي وزوجتي وصحابي اللي استحملوني كتير المسفرية اللي فاتت بكل ما تحمفأنه الكلمة وعمرهم ما قصروا معايا بالرغم الضغط العظيم اللي كنت فيه دائمًا كانوا جمبي”.
وأتم: “وأإمتنان ادارة نادي المقاصة بقيادة اللواء محمد عبدالسلام وإن شاء الفأنه المسفرية الجاية تبقي أحسن وأفضل من اللي فاتت وإمتنانا لكل حد كلمني وباركلي وأسف لو مردتش على حد بس ده غصب عني”.

الحمد لفأنه رب العالم تم التعاقد مع نادي بيراميدز لفترة ٤ سنين وانشاء الفأنه تبقي خطوة كويسه وخير واعوض اللي فات مني واكون…تم النشر بواسطة ‏‎Ahmed Sami‎‏ في الثلاثاء، ٢٤ نوفمبر ٢٠٢٠

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *